GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések és Válaszok
Alább bemutatunk néhány tucat gyakran ismételt kérdést válaszokkal együtt. Ha ezek a kérdések és válaszok nem oldják meg minden kétséget, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a sklep@rockworld.pl címen vagy telefonon a 883 4747 729-es számon munkanapokon 11:00-tól 18:00-ig, szombatokon 8:00-tól 13:00-ig.
A termékek elérhetőségével és a rendelés fizetési módjával kapcsolatos kérdések:
1. Mit jelent a "Vásárol" gomb és mit a "Rendel"?
Válasz: Azok a termékek, amelyeknél a "Vásárol" gomb szerepel, raktáron vannak, azok, amelyeknél a "Rendel" gomb szerepel, "megrendelésre" kerülnek beszerzésre, azaz az ilyen terméket kifejezetten a vásárló megrendelése alapján hozzuk be.
2. Mit jelent a készlet állapot "Van", "Elérhető", és mit "Megrendelésre"?
Válasz:
Van - a "van" státuszú termékek raktáron vannak. Megadjuk azt is, hogy a készleten milyen mennyiség van belőlük - ezeket a termékeket bármilyen fizetési móddal megvásárolhatod (utánvétel, átutalás, részletfizetés).
Elérhető - az "elérhető" státuszú termékeket bármilyen mennyiségben megvásárolhatod, azonban a szállítás várakozási ideje attól függ, hogy a termékek raktárunkban vagy külső raktárban találhatók-e, valamint a megrendelt termékek mennyiségétől. Például ha 2 elérhető termék van, és Te 3 darabot rendelsz, a rendelés szállítási ideje meghosszabbodhat, vagy két csomagra osztható, amelyek közül az elsőt a rendelés leadása után azonnal elküldjük, a másodikat pedig a hiányzó darab külső raktárból való beszerzése után. Ezeket a termékeket bármilyen fizetési móddal megvásárolhatod (utánvétel, átutalás, részletfizetés).
Megrendelésre - a "megrendelésre" státuszú termékeket kifejezetten a vásárló rendelése alapján hozzuk be - ezeket a termékeket csak előre fizetett módon vásárolhatod meg, 100% előleg befizetésével (ilyen termékeket részletfizetési rendszerben is megvásárolhatsz)
3. Mennyi időt kell várni a "van" státuszú termékekre?
Válasz: A "van" státuszú termékek többségét ugyanazon a napon vagy 24 órán belül elküldjük a megrendelés leadásának időpontja után. Azonban előfordulhatnak olyan időszakok, amikor a rendelések halmozódnak, ekkor a bolt automatikusan tájékoztat, hogy a szállítás meghosszabbodhat, például 48 órával a megrendelés után.
4. Mennyi időt kell várni az "elérhető" készlet állapotú termékekre?
Válasz: Az "elérhető" státuszú termékek többségét általában 2-5 munkanapon belül elküldjük a megrendelés leadása után. Azonban vannak olyan termékek, amelyek szállítása valamivel hosszabb időt vehet igénybe, bár 14 napot általában nem haladja meg.
5. Mennyi időt kell várni a "megrendelésre" készlet állapotú termékekre?
Válasz: A "megrendelésre" státuszú termékek többségét 2-től 14 napig terjedő időn belül küldjük el a megrendelés időpontjától számítva. Azonban vannak olyan termékek, amelyek szállítási ideje hosszabb lehet. Ha ez a helyzet, akkor a raktári státusznál vagy a termék leírásában meg van adva.
6. Miért szürke a "nincs készleten" gomb a terméknél?
Válasz: Úgy tűnik, hogy elfogyott az a termék, amelyet általában készleten szoktunk tartani, így a rendszer a készlet állapotát "nincs készleten"-re állította.
7. Miért nem tudom a terméket a kosárba helyezni?
Válasz: Úgy tűnik, hogy olyan terméket szeretnél vásárolni, amely jelenleg nincs raktáron. Feliratkozhatsz a termék figyelésére (megadva az e-mail címedet), és amint újra készleten lesz, automatikusan értesítünk.
8. Miért nem találom a választási listán az összes elérhető terméket, amelyek a leírás szerint elérhetőek?
Válasz: Úgy tűnik, hogy olyan termék változatát szeretnéd megvásárolni, amely jelenleg nincs készleten. Feliratkozhatsz a termék figyelésére (megadva az e-mail címedet), és amint a kívánt változat újra készleten lesz, automatikusan értesítünk.
9. Biztos lehetek benne, hogy a megrendelt termék valóban készleten van?
Válasz: 99% esetben a "van" státuszú termékek valóban készleten vannak. Az 1% tartalékot raktári hibákra és olyan helyzetekre szánjuk, amikor a termék sérül, így nem vagyunk képesek értékes terméket küldeni. Ha ilyen helyzet áll elő, kapcsolatba lépünk az ügyféllel, hogy megállapodjunk a további teendőkről.
10. Regisztrálnom kell / létre kell hoznom egy fiókot ahhoz, hogy vásároljak?
Válasz: Nem. Nem szükséges regisztrálni a megrendelés leadásához webáruházunkban. Azonban egy fiók létrehozása számos előnnyel jár - minden vásárló, aki vásárol, részt vesz a Carp-Coins hűségprogramban (pontokat gyűjt, amelyeket díjakra válthat - lásd a promóció szabályzatát), valamint a vásárlási előzmények alapján felépíti ügyfél státuszát, amely lehetővé teszi a kedvezmények igénybevételét, a szállítás díjmentes igénybevételét, vagy akár az árak megalkuását! A bejelentkezett ügyfeleknek nem kell újra megadniuk a címadataikat a következő rendeléseiknél, nyomon követhetik rendelésük aktuális állapotát, és hozzáférést kapnak a korábban teljesített rendelések előzményeihez.
11. Van minimális rendelési összeg?
Válasz: Nincs megadott minimális rendelési összeg.
12. Fizethetek a webáruházban vásárolt termékekért hitelkártyával?
Válasz: Igen. Jelenleg a Visa és a Maestro kártyákra történő fizetéseket a PayU rendszeren keresztül kezeljük.
13. Fizethetek a vásárolt termékekért a futárnak a szállításkor vagy utalással, hogy ne kelljen készpénzt készítenem a futárnak?
Válasz: Igen. Mindkét fizetési forma lehetséges. A vásárlás fizetési módja a kosár 2. lépésében választható ki.
14. Vásárolhatok részletfizetéssel?
Válasz:Igen. A részletfizetéses értékesítés 150 zł-tól érhető el, és a Santander Rates rendszeren keresztül kezelt. A tranzakciókat a Santander Consumer Bank kezeli. Az eljárás teljesen online lehetséges, a részletfizetési kérelem kitöltésétől kezdve a hitel döntésig körülbelül 15 perc alatt!!! A részletfizetési rendszer részletesen le van írva a Hogyan vásároljon részletre részben?
15. Nem tudom, hogy az átutalással vagy a PayU-val történő fizetés helyesen ment-e végbe. Mit tegyek?
Válasz: Kérjük, várjon egy kicsit, és ellenőrizze, hogy az átutalással történő fizetés esetén a számlán könyvelték-e a tranzakciót. Ha nem, kérjük, lépjen kapcsolatba az üzlet ügyfélszolgálatával e-mailben a sklep@rockworld.pl címen vagy telefonon a 883 474 729-es számon a bolt nyitvatartási idejében. Együtt megállapodunk a mindenki számára megfelelő továbblépési módról.
16. Nem tudom, mi történik a rendelésemmel. Mit tegyek?
Válasz: Minden rendelés négy státuszon megy át: "új rendelés", "megerősített rendelés", "folyamatban lévő rendelés" és "teljesített rendelés". Minden státuszváltásról és a rendelés aktuális előrehaladásáról az ügyfél automatikusan kap értesítést e-mailben. Ha ez nem fedi le a kérdést, kérjük lépjen kapcsolatba az üzlet ügyfélszolgálatával e-mailben a sklep@rockworld.pl címen vagy telefonon a 883 474 729-es számon a bolt nyitvatartási idejében. Ellenőrizzük és tisztázzuk, mi történik a rendeléssel.
17. Kaphatok számlát a megrendelt termékekről?
Válasz: Igen. Kérjük, ezt a lehetőséget jelölje be a rendelési folyamat 2. lépésében (alapértelmezés szerint "nyugtát" állítunk ki).
A rendelt termékek kézbesítésével kapcsolatos kérdések:
18. Mennyibe kerül a megrendelt termékek szállítása?
Válasz: A szállítási költség a vásárolt termék súlyától, a fizetési módtól és a választott szállítótól függ. A bolt a kosárban automatikusan meghatározza a megfelelő költségeket. A szállítási díjakat a Termékszállítási díjak oldalon is ellenőrizheti.
19. Mennyi a minimális összeg a díjmentes szállításhoz?
Válasz: Jelenleg minden 300 zł feletti rendelést a mi költségünkre szállítunk. Ez azonban csak belföldi tranzakciókra és belföldi szállításokra vonatkozik.
20. Milyen gyorsan / Mikor lesz elküldve a rendelésem?
Válasz:Az utánvétes rend