GYIK
Leggyakrabban feltett kérdések és válaszok
Az alábbiakban bemutatjuk a leggyakrabban feltett kérdéseket a válaszokkal együtt. Ha ezek a kérdések és válaszok nem oldják meg minden kétségét, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a [email protected] címen, vagy telefonon a +48 883 4747 729-es számon munkanapokon 11:00 és 18:00 között, szombaton pedig 8:00 és 13:00 között.
Mit jelent a Vásárlás gomb, és mit a Rendelés?
Mit jelent a rendelkezésre állási státusz "Jest", "Dostępny" és "Na zamówienie"?
Van - a "van" státuszú termékek nálunk vannak raktáron. Megadjuk még azt is, hogy mennyi van belőlük a raktárunkban - bármilyen fizetési formában megvásárolhatod ezeket a termékeket (utánvétel, átutalás, részletfizetés).
Elérhető - "elérhető" státuszú termékek - bármennyi darabot vásárolhatsz belőlük, azonban a szállítási idő attól függ, hogy a termékek a belső vagy külső raktáron találhatók-e, valamint a megrendelt termékek mennyiségétől. Például, ha 2 termék elérhető, és te 3 darabot rendelsz, a rendelés szállítási ideje hosszabb lehet, vagy két csomagra osztható, ahol az elsőt azonnal elküldjük a rendelés leadása után, a másodikat pedig a hiányzó darab külső raktárból történő beszerzése után. Az ilyen státuszú termékeket bármilyen fizetési formában megvásárolhatod (utánvétel, átutalás, részletfizetés).
Rendelésre - "rendelésre" státuszú termékeket konkrét vásárlói megrendelés alapján szerezzük be - ezeket a termékeket csak előrefizetéssel, 100% előleg befizetésével vásárolhatod meg (ezeket a termékeket részletfizetési rendszerben is megvásárolhatod)
Mennyi a termékek várakozási ideje?
Mennyi a várakozási idő az "elérhető" állapotú termékek esetében?
Mennyi a várakozási idő a rendelésre elérhető státuszú termékek esetében?
Miért van a terméknél szürke gomb "nincs áru"?
Miért nem tudom a terméket a kosárba tenni?
Miért nem szerepelnek a választási listán az összes elérhető termékek, amelyek a leírás szerint vannak?
Biztos, hogy a megrendelt áru elérhető a raktáron?
Szükséges regisztrálni/fiókot létrehozni a vásárláshoz?
Fizethetk-e hitelkártyával az online áruházban történő vásárlásokért?
Fizethetek a futárnak kézbesítéskor vagy banki átutalással, hogy ne kelljen készpénzt készítenem a futárnak?
Vásárolhatok részletfizetéssel?
Nem tudom, hogy a banki átutalás vagy a PayU fizetés megfelelően megtörtént-e. Mit tegyek?
Nem tudom, mi történik a rendelésemmel. Mit tegyek?
Kaphatok számlát a megrendelt áruról?
Mennyi a megrendelt áru szállítási költsége?
Mekkora összegtől ingyenes a szállítás?
Milyen gyorsan / Mikor lesz elküldve a rendelésem?
Mikor veszi át a futár a csomagokat?
Kapok egy fuvarlevélszámot?
Meg tudom határozni az áru szállításának időpontját?
Lehetséges személyesen átvenni az online megrendelt árut a fizikai üzletben?
Hogyan lehet panaszt benyújtani az áruval vagy a megrendelés teljesítésének módjával kapcsolatban?
Honnan tudhatom, hogy a megrendelt terméket kapom, nem pedig egy „közmondásos téglát”?
2004 óta legálisan működő cég vagyunk, míg az internetes áruházat 2006 óta üzemeltetjük. Az egyik legrégebbi online horgászbolt vagyunk az interneten. Több százezer megrendelést teljesítettünk több tízezer ügyfél számára, amit az európai legnagyobb mennyiségű és legjobb Google értékelések is bizonyítanak – remélem, ez az érv elegendő. Továbbá, a vásárlók kényelme érdekében minden vásárlás Trusted Shop védelem alatt áll – ez a legnagyobb európai intézmény, amely garantálja a tranzakciók biztonságát. Hozzáteszem, hogy minden PayPal, Autopay vagy más fizetési kapun keresztül lebonyolított tranzakció is garantált teljesítéssel és biztonsággal rendelkezik.
Biztonságban vannak a hitelkártya adataim?
Biztonságban vannak a személyes adataim?
Igen. Az üzlet biztonsági politikát vezetett be, és a személyes adatok gyűjteménye be van jelentve a GIODO-hoz.