GYIK
Leggyakrabban feltett kérdések és válaszok
Az alábbiakban bemutatjuk a leggyakrabban feltett kérdéseket a válaszokkal együtt. Ha ezek a kérdések és válaszok nem oldják meg minden kétségét, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a info@rockworld-carpshop.hu címen, vagy telefonon a +48 883 4747 729-es számon munkanapokon 11:00 és 18:00 között, szombaton pedig 8:00 és 13:00 között.
Kérdések az áru elérhetőségéről és a rendelés fizetési módjáról:
1. Mit jelent a "Vásárlás" és a "Rendelés" gomb?
Válasz: Azok a termékek, amelyeknél "vásárlás" gomb van, raktáron vannak, míg a "rendelés" gombos termékek "rendelésre" hozott termékek, ami azt jelenti, hogy a vevő konkrét rendelése alapján szerzünk be ilyen árut.
2. Mit jelent az elérhetőségi állapot: "Elérhető", "Rendelhető"?
Válasz:
Elérhető - az ilyen státuszú termékek raktáron vannak. Még a raktárunkban lévő termék mennyiségét is megadjuk - ezeket a termékeket bármilyen fizetési formában megvásárolhatod (utánvét, átutalás, részletfizetés).
Dostępny - az ilyen státuszú termékeket bármilyen mennyiségben megvásárolhatod, azonban a szállítási idő attól függ, hogy termékeink a saját vagy külső raktárban vannak, és az áru mennyiségétől is. Pl. ha elérhető 2 termék, és te 3 darabot rendelsz, a rendelés szállítási ideje meghosszabbodhat, vagy két csomagra osztható, amelyek közül az első azonnal elküldésre kerül a rendelés leadása után, a második pedig, amikor a hiányzó darabot beszerezzük a külső raktárból. Az ilyen státuszú termékeket bármilyen fizetési formában megvásárolhatod (utánvét, átutalás, részletfizetés).
Rendelhető - az ilyen státuszú termékek a vevő konkrét rendelése alapján készülnek - ezeket a termékeket csak előrefizetés esetén vásárolhatod meg, amikor is 100%-os előleget kell befizetned (részletfizetési rendszerben is megvásárolhatók).
3. Mennyi a várakozási idő "Elérhető" státuszú termékek esetén?
Válasz: Az "Elérhető" státuszú termékek túlnyomó többsége ugyanazon a napon vagy 24 órán belül kerül kiküldésre a rendelés leadásától számítva. Előfordulnak azonban időszakok, amikor a rendelések felhalmozódnak, ilyenkor az áruház automatikusan tájékoztatja a vásárlókat, hogy az áru kiküldése akár 48 órát is igénybe vehet a rendelés leadásától számítva.
4. Mennyi a várakozási idő a "Dostępny" státuszú termékek esetén?
Válasz: Az "Dostępny" státuszú termékek túlnyomó többsége 2-5 munkanapon belül kerül kiküldésre a rendelés leadásától számítva. Vannak azonban termékek, amelyeknél a várakozási idő kicsit hosszabb, bár nem haladhatja meg a 14 napot.
5. Mennyi a várakozási idő a "Rendelhető" státuszú termékek esetén?
Válasz: A rendelésre készülő termékek túlnyomó többsége 2-14 napon belül kerül kiküldésre a rendelés leadásától számítva. Vannak azonban olyan termékek, amelyeknél a várakozási idő hosszabb. Ha ez így van, az le van írva a termék raktári státuszánál vagy az ismertető tartalomnál.
6. Miért van a termék mellett szürke "nincs áru" gomb?
Válasz: Úgy tűnik, hogy a termék kifogyott, amely általában raktáron van, és a rendszer megváltoztatta a raktári státuszt "nincs áru" státuszra.
7. Miért nem tudom a terméket a kosárba tenni?
Válasz: Úgy tűnik, hogy egy olyan terméket szeretnél megvásárolni, amely jelenleg nincs készleten. Feliratkozhatsz a termék követésére (add meg az email címedet), és amikor a termék beérkezik, automatikus értesítést kapsz róla.
8. Miért nincs a választási listán minden elérhető termék, amely a leírás szerint elérhető?
Válasz: Úgy tűnik, hogy egy olyan termékverziót szeretnél megvásárolni, amely jelenleg nincs készleten. Feliratkozhatsz a termék követésére (add meg az email címedet), és amikor a termék verziója beérkezik, automatikus értesítést kapsz róla.
9. Biztosan elérhető a termék, amelyet rendeltem?
Válasz: Az esetek 99%-ában a "jest" státuszú termékek raktáron vannak. Az 1%-ot a raktári hibákra és az áruk sérülésekor fellépő helyzetekre tartjuk fenn, amikor nem tudjuk elküldeni a teljes értékű árut. Ha ilyen helyzet fordul elő, felvesszük a kapcsolatot az ügyféllel, hogy megállapítsuk a további teendőket.
10. Regisztrálnom kell magam/fiókot kell nyitnom, hogy vásároljak?
Válasz: Nem. Nem szükséges regisztrálni ahhoz, hogy rendelést adhass le webáruházunkban. Azonban a fiók létrehozása kézzelfogható előnyökkel jár - minden vásárló, aki vásárol, részt vesz a Carp-Coins hűségprogramban (pontokat gyűjt, amelyekért jutalmakat kaphat - lásd a promóció szabályzatát), és a vásárlási történetével építi ügyfélstátuszát, amely lehetővé teszi a vásárlási kedvezmények, ingyenes szállítás vagy akár az árak tárgyalásának lehetőségét! A bejelentkezett ügyfeleknek nem kell minden rendelésnél megadniuk a címadatokat, folyamatosan nyomon követhetik rendelésük státuszát, és hozzáférhetnek a korábban teljesített rendelések történetéhez.
11. Van-e minimális rendelési összeg?
Válasz: Nincs meghatározott minimális rendelési összeg.
12. Fizethetek-e hitelkártyával az internetes boltban?
Válasz: Igen. Jelenleg a Visa és Maestro kártyás fizetéseket a PayU rendszer kezeli.
13. Fizethetek a vásárolt áruért a futárnak a kiszállításkor, vagy átutalással, hogy ne kelljen készpénzt készítenem a futár számára?
Válasz: Igen. Mindkét fizetési forma lehetséges. A vásárlás fizetési formája a kosár 2. lépésében választható ki.
14. Vásárolhatok részletre?
Válasz: Nem. Jelenleg nem végzünk részletre történő értékesítést az Ön szállítási országában.
15. Nem tudom, hogy a banki átutalás vagy a PayU fizetés megfelelően megtörtént-e. Mit tegyek?
Válasz: Kérjük, várjon egy kicsit, és ellenőrizze, hogy az átutalás esetén a számlán rögzítették-e a műveletet. Ha nem, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az áruház ügyfélszolgálatával az e-mail címen info@rockworld-carpshop.hu vagy telefonon a +48 883 474 729-es számon, és írja le a helyzetet. Közösen megállapítjuk a mindkét fél számára kielégítő további teendőket.
16. Nem tudom, mi történik a rendelésem során. Mit tegyek?
Válasz: Minden rendelés 4 státuszon megy keresztül: "új rendelés", "megerősített rendelés", "rendelés feldolgozás alatt" és a "teljesített rendelés". A rendelés állapotának minden változásáról és a rendelés feldolgozásának aktuális előrehaladásáról az ügyfél automatikusan e-mailben tájékoztatást kap. Ha ez nem válaszolja meg a kérdést, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az áruház ügyfélszolgálatával e-mailben a info@rockworld-carpshop.hu címen vagy telefonon a +48 883 474 729-es számon az áruház nyitvatartási idejében. Ellenőrizzük és tisztázzuk, mi történik a rendelésével.
17. Kaphatok számlát az általam rendelt áruról?
Válasz: Igen. Kérjük, jelölje meg ezt az opciót a rendelés leadásának 2. lépésében (alapértelmezés szerint "nyugtát" állítunk ki).
Kérdések a rendelt áru szállításáról:
18. Mennyibe kerül a rendelt áru szállítása?
Válasz: A szállítási költség az áru súlyától, a fizetési módtól és a választott szállítótól függ. Az áruház maga határozza meg a kosárban a megfelelő költségeket. A szállítási költségeket megtekintheti az oldalon is: Árufuvarozási díjak.
19. Mekkora összegtől van ingyenes szállítás?
Válasz: Jelenleg minden 64000 HUF feletti rendelést saját költségünkre küldünk. Magyarországra történő szállításra vonatkozik.
20. Milyen gyorsan / Mikor lesz kiküldve a rendelésem?
Válasz: A legtöbb utánvétes rendelést, amelyet 10:00 óráig leadnak, még aznap kiküldjük. Ha banki átutalást választottál fizetési módként, a szállítást azután teljesítjük, hogy a befizetés megérkezett az áruház számlájára. Átutalások könyvelési időpontja bankunkban minden munkanapon 12:30-kor történik. Az átutalásos rendelések feldolgozásának felgyorsításához küldhetsz átutalási igazolást a címre info@rockworld-carpshop.hu.
21. Mikor veszi fel a futár a csomagokat?
Válasz: Jelenleg a csomagokat körülbelül 15:00 órakor veszi fel munkanapokon.
22. Kapok-e fuvarlevélszámot?
Válasz: Minden rendelés 4 státuszon megy keresztül: "új rendelés", "megerősített rendelés", "rendelés feldolgozás alatt" és "teljesített rendelés". A rendelés állapotának minden változásáról az ügyfél értesítést kap az a rendelésben megadott e-mail címre küldött üzenet formájában. Az értesítő üzenethez, amely tájékoztat a küldemény elküldéséről, mellékeljük a fuvarlevélszámot, amellyel nyomon követheted a csomag útját. FIGYELEM!!! A POCZTEX és a POCZTA POLSKA szolgáltatók további SMS-ben értesítenek a tervezett kézbesítésről a kiszállítás napján.
23. Meg tudom-e határozni a szállítási időpontot?
Válasz: Továbbíthatjuk a futárnak a javasolt szállítási időpontot, sajnos nem tudjuk rávenni a futárt, hogy kövesse a kéréseinket. A legjobb, ha a fuvarlevélszám megérkezése után közvetlenül felveszed a kapcsolatot a futárral, és megegyeztek a szállítási időpontról.
24. Átvehetem-e személyesen az internetes boltban rendelt árut a helyszíni boltban?
Válasz: Igen, van lehetőség ilyen opció kiválasztására, azonban kérjük, hogy adja meg a megjegyzésekben a tervezett átvételi időpontot, hogy előkészíthessük az árut.
25. Hogyan kell panaszt benyújtani az árura vagy a rendelés feldolgozásának módjára?
Válasz: Annak érdekében, hogy a panasz a lehető leggyorsabban feldolgozásra kerüljön - kérjük, küldje el panaszát a service@rockworld-carpshop.hu e-mail címre, a panasz leírásával, a rendelés számával és a kapcsolattartási adatokkal, hogy gyorsan és pontosan feldolgozhassuk a benyújtott panaszt.
Kérdések a vásárlás biztonságáról:
26. Honnan tudom, hogy a megrendelt árut fogom megkapni, és nem egy "téglát"?
Válasz: Törvényesen működő cég vagyunk 2004 óta, az online áruházat pedig 2006 óta vezetjük. Az egyik legrégebbi internetes horgászbolt vagyunk. Több ezer rendelést teljesítettünk több ezer vásárlónak, remélem, ez az érv elegendő. Ha ez nem elegendő, a nem teljesített fizetett rendelést mindig jelentheti a rendőrségen.
27. Biztonságban vannak a hitelkártya-adataim?
Válasz: Igen. Az áruház nem tárol hitelkártya-információkat. Azokat csak a PayU fizetési közvetítő dolgozza fel, és az adatok titkosított "https" kapcsolaton keresztül kerülnek továbbításra.
28. Biztonságban vannak a személyes adataim?
Válasz: Igen. Az áruháznál bevezettük a biztonsági politikát, és a személyes adatok gyűjteményét bejelentettük a GIODO-nak.