Pontyhorgász üzlet, pontyhorgász bolt

HUF
fejlett
    fejlett

    hírek

    Különleges ajánlat

    ajánlott

    Legjobban eladott

    Eladás

    Aukciók

    Ajándékötlet

    hírek

    Ajándékutalványok, Ajándékkártyák, Ajándékok

    Akkumulátorok, Elemek, Powerbankok, Töltők, Napelem panelek

    Bot Szárak, Tartók

    Dipy, Boosterek

    Elektromos motorok

    Fehérje Golyó Alap Mixek

    Filmek, Sajtó

    Golyógyártó Felszerelések

    Gumicsónakok

    Hálózsákok, Takarók, Párnák

    Halsónarok

    Horgászkocsik és Karpertaxik

    Jelölje meg a Horgásztavat

    Kapásjelzők

    Kaprázó ágyak

    Kaprázó Ruházat

    Karpás Botokhoz Tokok

    Karpás Súlyok

    Karpfogó székek

    Kész Pontyozó Előkötések

    Lebegő Wafters Golyók

    Magvak, Diófélék

    Mesterséges csalik

    Összetevők Bojli Gyártásához

    Pellet, Paszták, Csálik

    Ponty Védelme és Tárolása

    Pontyhorog

    Pontyos Merítők

    Pontyos Orsók

    Pontyos Sátrak

    Pontyozó Botok

    Pontyozó Szettek Tartozékai és Elemei

    Pontyozó Tartozékok Táskái és Huzatai

    Protein Golyók

    PVA Oldódó Anyagok

    Reklámtermékek

    Tartozék Dobozok

    Távirányítós Csónakok

    Túrázó Felszerelés

    Úszó POP-UP bojlik

    Vízalatti Kamerák

    Vödrök, Dobozok, Csali Készítő Felszerelés

    Zsinórok, Fonott zsinórok

    Belépés
    fejlett

    GYIK

    Gyakran Ismételt Kérdések és Válaszok

    Alább bemutatunk néhány tucat gyakran ismételt kérdést válaszokkal együtt. Ha ezek a kérdések és válaszok nem oldják meg minden kétséget, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a sklep@rockworld.pl címen vagy telefonon a 883 4747 729-es számon munkanapokon 11:00-tól 18:00-ig, szombatokon 8:00-tól 13:00-ig.

     

    A termékek elérhetőségével és a rendelés fizetési módjával kapcsolatos kérdések:

    1. Mit jelent a "Vásárol" gomb és mit a "Rendel"?

    Válasz: Azok a termékek, amelyeknél a "Vásárol" gomb szerepel, raktáron vannak, azok, amelyeknél a "Rendel" gomb szerepel, "megrendelésre" kerülnek beszerzésre, azaz az ilyen terméket kifejezetten a vásárló megrendelése alapján hozzuk be.

    2. Mit jelent a készlet állapot "Van", "Elérhető", és mit "Megrendelésre"?

    Válasz:
    Van - a "van" státuszú termékek raktáron vannak. Megadjuk azt is, hogy a készleten milyen mennyiség van belőlük - ezeket a termékeket bármilyen fizetési móddal megvásárolhatod (utánvétel, átutalás, részletfizetés).
    Elérhető - az "elérhető" státuszú termékeket bármilyen mennyiségben megvásárolhatod, azonban a szállítás várakozási ideje attól függ, hogy a termékek raktárunkban vagy külső raktárban találhatók-e, valamint a megrendelt termékek mennyiségétől. Például ha 2 elérhető termék van, és Te 3 darabot rendelsz, a rendelés szállítási ideje meghosszabbodhat, vagy két csomagra osztható, amelyek közül az elsőt a rendelés leadása után azonnal elküldjük, a másodikat pedig a hiányzó darab külső raktárból való beszerzése után. Ezeket a termékeket bármilyen fizetési móddal megvásárolhatod (utánvétel, átutalás, részletfizetés).
    Megrendelésre - a "megrendelésre" státuszú termékeket kifejezetten a vásárló rendelése alapján hozzuk be - ezeket a termékeket csak előre fizetett módon vásárolhatod meg, 100% előleg befizetésével (ilyen termékeket részletfizetési rendszerben is megvásárolhatsz)

    3. Mennyi időt kell várni a "van" státuszú termékekre?

    Válasz: A "van" státuszú termékek többségét ugyanazon a napon vagy 24 órán belül elküldjük a megrendelés leadásának időpontja után. Azonban előfordulhatnak olyan időszakok, amikor a rendelések halmozódnak, ekkor a bolt automatikusan tájékoztat, hogy a szállítás meghosszabbodhat, például 48 órával a megrendelés után.

    4. Mennyi időt kell várni az "elérhető" készlet állapotú termékekre?

    Válasz: Az "elérhető" státuszú termékek többségét általában 2-5 munkanapon belül elküldjük a megrendelés leadása után. Azonban vannak olyan termékek, amelyek szállítása valamivel hosszabb időt vehet igénybe, bár 14 napot általában nem haladja meg.

    5. Mennyi időt kell várni a "megrendelésre" készlet állapotú termékekre?

    Válasz: A "megrendelésre" státuszú termékek többségét 2-től 14 napig terjedő időn belül küldjük el a megrendelés időpontjától számítva. Azonban vannak olyan termékek, amelyek szállítási ideje hosszabb lehet. Ha ez a helyzet, akkor a raktári státusznál vagy a termék leírásában meg van adva.

    6. Miért szürke a "nincs készleten" gomb a terméknél?

    Válasz: Úgy tűnik, hogy elfogyott az a termék, amelyet általában készleten szoktunk tartani, így a rendszer a készlet állapotát "nincs készleten"-re állította.

    7. Miért nem tudom a terméket a kosárba helyezni?

    Válasz: Úgy tűnik, hogy olyan terméket szeretnél vásárolni, amely jelenleg nincs raktáron. Feliratkozhatsz a termék figyelésére (megadva az e-mail címedet), és amint újra készleten lesz, automatikusan értesítünk.

    8. Miért nem találom a választási listán az összes elérhető terméket, amelyek a leírás szerint elérhetőek?

    Válasz: Úgy tűnik, hogy olyan termék változatát szeretnéd megvásárolni, amely jelenleg nincs készleten. Feliratkozhatsz a termék figyelésére (megadva az e-mail címedet), és amint a kívánt változat újra készleten lesz, automatikusan értesítünk.

    9. Biztos lehetek benne, hogy a megrendelt termék valóban készleten van?

    Válasz: 99% esetben a "van" státuszú termékek valóban készleten vannak. Az 1% tartalékot raktári hibákra és olyan helyzetekre szánjuk, amikor a termék sérül, így nem vagyunk képesek értékes terméket küldeni. Ha ilyen helyzet áll elő, kapcsolatba lépünk az ügyféllel, hogy megállapodjunk a további teendőkről.

    10. Regisztrálnom kell / létre kell hoznom egy fiókot ahhoz, hogy vásároljak?

    Válasz: Nem. Nem szükséges regisztrálni a megrendelés leadásához webáruházunkban. Azonban egy fiók létrehozása számos előnnyel jár - minden vásárló, aki vásárol, részt vesz a Carp-Coins hűségprogramban (pontokat gyűjt, amelyeket díjakra válthat - lásd a promóció szabályzatát), valamint a vásárlási előzmények alapján felépíti ügyfél státuszát, amely lehetővé teszi a kedvezmények igénybevételét, a szállítás díjmentes igénybevételét, vagy akár az árak megalkuását! A bejelentkezett ügyfeleknek nem kell újra megadniuk a címadataikat a következő rendeléseiknél, nyomon követhetik rendelésük aktuális állapotát, és hozzáférést kapnak a korábban teljesített rendelések előzményeihez.

    11. Van minimális rendelési összeg?

    Válasz: Nincs megadott minimális rendelési összeg.

    12. Fizethetek a webáruházban vásárolt termékekért hitelkártyával?

    Válasz: Igen. Jelenleg a Visa és a Maestro kártyákra történő fizetéseket a PayU rendszeren keresztül kezeljük.

    13. Fizethetek a vásárolt termékekért a futárnak a szállításkor vagy utalással, hogy ne kelljen készpénzt készítenem a futárnak?

    Válasz: Igen. Mindkét fizetési forma lehetséges. A vásárlás fizetési módja a kosár 2. lépésében választható ki.

    14. Vásárolhatok részletfizetéssel?

    Válasz:Igen. A részletfizetéses értékesítés 150 zł-tól érhető el, és a Santander Rates rendszeren keresztül kezelt. A tranzakciókat a Santander Consumer Bank kezeli. Az eljárás teljesen online lehetséges, a részletfizetési kérelem kitöltésétől kezdve a hitel döntésig körülbelül 15 perc alatt!!! A részletfizetési rendszer részletesen le van írva a Hogyan vásároljon részletre részben?

    15. Nem tudom, hogy az átutalással vagy a PayU-val történő fizetés helyesen ment-e végbe. Mit tegyek?

    Válasz: Kérjük, várjon egy kicsit, és ellenőrizze, hogy az átutalással történő fizetés esetén a számlán könyvelték-e a tranzakciót. Ha nem, kérjük, lépjen kapcsolatba az üzlet ügyfélszolgálatával e-mailben a sklep@rockworld.pl címen vagy telefonon a 883 474 729-es számon a bolt nyitvatartási idejében. Együtt megállapodunk a mindenki számára megfelelő továbblépési módról.

    16. Nem tudom, mi történik a rendelésemmel. Mit tegyek?

    Válasz: Minden rendelés négy státuszon megy át: "új rendelés", "megerősített rendelés", "folyamatban lévő rendelés" és "teljesített rendelés". Minden státuszváltásról és a rendelés aktuális előrehaladásáról az ügyfél automatikusan kap értesítést e-mailben. Ha ez nem fedi le a kérdést, kérjük lépjen kapcsolatba az üzlet ügyfélszolgálatával e-mailben a sklep@rockworld.pl címen vagy telefonon a 883 474 729-es számon a bolt nyitvatartási idejében. Ellenőrizzük és tisztázzuk, mi történik a rendeléssel.

    17. Kaphatok számlát a megrendelt termékekről?

    Válasz: Igen. Kérjük, ezt a lehetőséget jelölje be a rendelési folyamat 2. lépésében (alapértelmezés szerint "nyugtát" állítunk ki).

     

    A rendelt termékek kézbesítésével kapcsolatos kérdések: 

    18. Mennyibe kerül a megrendelt termékek szállítása?

    Válasz: A szállítási költség a vásárolt termék súlyától, a fizetési módtól és a választott szállítótól függ. A bolt a kosárban automatikusan meghatározza a megfelelő költségeket. A szállítási díjakat a Termékszállítási díjak oldalon is ellenőrizheti.

    19. Mennyi a minimális összeg a díjmentes szállításhoz?

    Válasz: Jelenleg minden 300 zł feletti rendelést a mi költségünkre szállítunk. Ez azonban csak belföldi tranzakciókra és belföldi szállításokra vonatkozik.

    20. Milyen gyorsan / Mikor lesz elküldve a rendelésem?

    Válasz:Az utánvétes rend

    hírek » Eladás » Különleges ajánlat
    Iratkozzon fel a hírlevélre, és naprakész legyen a legjobb ajánlatokkal!
    Kapcsolatfelvételi adatok

    Bolti elérhetőség:
    Mikołaja utca 9A,
    47-400 Racibórz
    tel. 883 474 729

    sklep@rockworld.pl útvonalterv a Google térképen

    Webáruház:
    sklep@rockworld.pl https://www.rockworld.pl

    PLN Számla: 51 1140 2004 0000 3102 3558 4460

    EURÓ Számla: PL64 1140 2004 0000 3812 0174 2683 (BIC: BREXPLPWMBK)

    GBP Számla: PL63 1140 2004 0000 3112 0174 3723 (BIC: BREXPLPWMBK)

    USD Számla: PL37 1140 2004 0000 3012 1316 1916 (BIC: BREXPLPWMBK)

    CZK Számla: PL02 1140 2004 0000 3312 1316 1429 (BIC: BREXPLPWMBK)

    HUF Számla: PL39 1140 2004 0000 3012 1316 1783 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Copyright © ROCKWORLD - Minden jog fenntartva.
    Fényképek és szövegek írásos hozzájárulás nélküli felhasználása tilos.

    © Rockworld 2004 - 2024

    A ROCKWORLD törődik a te privát szféráddal!

    Oldalunk cookie-kat használ, amelyek segítenek biztonságos és kényelmes feltételeket biztosítani Önnek weboldalunk látogatása során. A cookie-k segítségével megérthetjük az Ön igényeit, és a hirdetéseink tartalmát az Ön érdeklődési köréhez igazíthatjuk.

    Elfogadhatja az összes cookie-t, de ez nem kötelező a weboldal használatához. Testre szabhatja a hozzájárulásokat az Ön igényeinek megfelelően - a döntés az Öné. Bármikor megváltoztathatja döntését, és módosíthatja a választását.

    Részletes információkat a cookie-król megtalálja a Adatvédelmi Szabályzatunkban.

    » Felhasználói adatvédelem
    Weboldalunk cookie-kat használ, így biztonságos és kényelmes feltételeket biztosíthatunk látogatásod során oldalunkon. Ezek segítenek nekünk megérteni az igényeidet is, beleértve a reklámok tartalmának igazítását az érdeklődési körödhöz. További információk
    » Technikai sütik
    Ezek nélkül nem működik rendesen az oldalunk. A technikai sütik elengedhetetlenek, hogy weboldalunk megfelelően működjön. Ezek biztosítják a biztonságodat, a munkamenet fenntartását és az oldal megfelelő megjelenítését.
    » Analitikai sütik
    Ezek segítenek a weboldal személyre szabásában, hogy igényeinek megfeleljen! Az analitikai sütik segítenek megérteni, hogy viselkedsz weboldalunkon, beleértve a preferenciáid, egyéni beállításaid és választásaid megjegyzését. Ezen alapulva tudjuk, hogyan javíthatjuk a weboldalunkat és hogyan bővíthetjük ajánlatunkat.
    » Marketing sütik
    Ezeknek köszönhetően személyre szabott hirdetéseket kapsz! A marketing sütiket azért használjuk, hogy a számodra releváns termékhirdetéseket válasszunk ki és jelenítsünk meg. Ezeket a hirdetéseket mind az oldalunkon, mind Partnereink oldalain jelenítjük meg, a weboldalunkon végzett tevékenységeid alapján.
    Helló!
    Feltehet nekünk kérdést, csak kattintson a "Csevegés indítása" gombra. Ne feledje, hogy a beszélgetés tartalma mentésre kerül!

    Mielőtt elkezdi, kérjük, adja meg adatait: