Pontyhorgász üzlet, pontyhorgász bolt

Belépés
    fejlett

ROCKWORLD Pontybolt

Miért a ROCKWORLD egy igazi Bojlis Horgászbolt?

Szeretettel várom mindazokat, akik megismerkednének a bolt létrejöttének rövid történetével.

A ROCKWORLD Bojlis Horgászbolt megszületésének története

Az a gondolat, hogy egy a bojlis horgászoknak dedikált termékeket árusító boltot nyissak, teljesen véletlenül született meg. A Rockworld vállalkozás 2004-ben indult, mint melléktevékenység, amelynek célja az volt, hogy az ötletet, az ökológiai horgászólódákat, természetes kövekből készített súlyok értékesítésére valósítsa meg. A kőből készült súlyok ügye kétszer is nagyon érdekesnek tűnt számomra. Először is, mint bojlis horgász, sosem voltam közömbös a vizeinkben élő halak sorsa iránt. Már a bojlizás kezdete óta igyekeztem a lehető legkevesebb hatást gyakorolni a természetes környezetükre. Ezért az ólomsúlyok kőből készült súlyokkal való helyettesítése jó ötletnek tűnt számomra. Másodszor - a kőből készült súlyok gyártásának alacsony költséghatára volt a piacon való megjelenéshez - ami szintén nem volt jelentéktelen annak a helyzetben, amikor a teljes fizetés munkahelyi beosztásból alig volt elegendő arra, hogy a barátnőmet moziba és vacsorára vigyem, néhány sörözésre elmenjek, munkába járjak, és két bojlis ülésre jusson csak.:)

A gyorsan végzett SWOT elemzés megerősítette, hogy van esély a sikerre, így gyors döntés született - néhány dokumentumot a Városházán és létrejött a vállalkozás :).

Elkezdődött a piacra való belépésért és az első ügyfelek meggyőzéséért folytatott küzdelem. Két nagykereskedővel léptem kapcsolatba, akikkel "termékért terméket" alapon számoltunk el. Én nekik adtam el a súlyokat, ők pedig nekem adtak el horgászfelszerelést, amit kereskedelmi tevékenységként folytattak :) Így kezdtek megjelenni más horgásztermékek is azon az oldalon, amelynek eredetileg a kőből készült súlyok népszerűsítését és értékesítését kellett volna szolgálnia. Mivel ebben az időszakban az érdeklődésem középpontjában kizárólag a pontyok álltak, természetes volt, hogy a barterben csak bojlis termékeket válasszak. Így jött létre a www.ROCKWORLD.pl Online Bojlis Horgászbolt.

A bolt fejlődése

Mivel a munkahelyemen a futárfiútól grafikusig léptem elő, rendelkeztem a szükséges eszközökkel és szaktudással a plusz jövedelemhez, és minden megkeresett pénzt a bolt fejlesztésére fordítottam. Ekkor létesítettem az első kapcsolatokat az angol és cseh gyártókkal. Kezdetét vette a kemény munka a nem könnyű piacon. A bolt kezdeti időszakában a futárszolgálatok minősége sok kívánnivalót hagyott maga után, a szolgáltatások árai pedig elképesztően magasak voltak.

Az első márkák, amelyekkel együttműködést indítottunk, a Master Carp, a cseh Chytil, valamint az angol BCUK voltak. A következő gyártók, akik polcainkra kerültek, a Korda, Rod Hutchinson, Solar, Mainline, Delkim, DynamiteBaits, Duncan és természetesen a Tandem Baits voltak.

A következő nagy lépés Libor Chrobok megismerése volt, aki akkoriban a cseh JetFish márka disztribútora volt, és az együttműködés megkötése, valamint az olyan márkák első szállításai, mint a Nutrabaits vagy a Fox.

Az első alkalmazott és a hagyományos bolt megnyitása

Ahogy a választék növekedett, úgy növekedtek az kötelezettségek is gyors ütemben, először a bolt fejlesztése miatt, de azt követően is, hogy úgy döntöttünk, létrehozunk egy új vállalatot társasági formában, amely ma is grafikával foglalkozik. Hogy a bolt kiszolgálásának minősége ne szenvedjen kárt, döntést kellett hoznom az első alkalmazott felvételéről. Ez volt az az időszak, amikor a bolt összes profitját a bolt népszerűsítésére és az alkalmazott fizetésére fordítottam, míg az új társaságban szerzett pénz segített a választék bővítésében. Így kerültek választékunkba olyan új márkák, mint a CCMoore, Gardner, GLT, Karel Nikl és az EnterpriseTackle.

Amikor a raktár, ahol az internetes boltot vezettük, szakadt a varrásoknál, és már nem tudtunk megfelelően működni, úgy döntöttünk, hogy megnyitjuk a hagyományos boltot. A hagyományos bolt új kihívásokat és új tapasztalatokat jelentett a vevőkkel való közvetlen kapcsolattartásban.

A Lengyel Bajnoki cím megszerzése és az internetes bolt új mechanizmusa

A következő fontos lépés az volt, hogy egy specializált, kifejezetten a mi megrendelésünkre készített mechanizmusra cseréljük a bolt motorját. Ez jelentősen hozzájárult a bolt kiszolgálásának hatékonyságának ugrásszerű növekedéséhez, és így lehetővé vált a további fejlődés.

Természetesen a bolt ismertségének növekedéséhez hozzájárult az is, hogy 2013-ban sikerült megszereznem a Lengyel Bajnok címet. A címet és az egész rendkívül sikeres szezont a testvéremnek, Szczepannek is köszönhetem, aki minden versenyen velem volt ebben a rendkívül sikeres idényben. Három versenyen indultunk, és mindegyiken első helyet szereztünk, és kettőn a legnagyobb halat is mi fogtuk! Volt mivel büszkélkedni :)!

A hagyományos bolt költözése

Miután majdnem négy évig működtettük a hagyományos boltot, eljött az idő a helyszínváltoztatásra. Új, nagyobb helyet találtunk, jobb színvonalon, jobb elrendezésű helyiségekkel és nagyobb parkolóval a vásárlók számára. Az ajánlatunkba további márkákat is bevezettünk, többek között: CarpOnly, Nash, Prologic, NanoBaits, SBS, Massive Baits Kolibri, Bark, Ehmans, Trakker, Sticky Baits valamint FishFood. Néhány év után azonban ez a hely is túl kicsinek bizonyult az igényeink számára. Úgy döntöttünk, ismét költözünk, ezúttal már a "saját" helyünkre. Jelenleg a rockworld egy 500 m2 hagyományos boltot és majdnem 300 m2 további raktárt, valamint egy több mint húszfős legénységet foglal magában. Racibórzban, a Mikołaja utca 9a-n található a boltunk.

Terveink és céljaink a jövőre nézve

Folyamatosan keményen dolgozunk a bolt fejlesztésén, a szolgáltatások minőségének javításán és a kínálat bővítésén, hogy megfeleljünk ügyfeleink igényeinek és elvárásainak. Kétségkívül ügyfeleink pozitív véleményei és az új, érdekes emberekkel való találkozások adják a legnagyobb erőt és motivációt a további munkához, akik ugyanolyan bojlis horgászat-mániások, mint mi, és akik képesek örömöt lelni a bojlis ülésben a természet szépségei között.

Bojlis üdvözlettel,
    Łukasz Pawlik

PS. Viszlát a vízparton! :)

hírek » Eladás » Különleges ajánlat
    Iratkozzon fel a hírlevélre, és naprakész legyen a legjobb ajánlatokkal!
    Kapcsolatfelvételi adatok

Webáruház:
    sklep@rockworld.pl https://www.rockworld.pl

PLN Számla: 51 1140 2004 0000 3102 3558 4460

EURÓ Számla: PL64 1140 2004 0000 3812 0174 2683 (BIC: BREXPLPWMBK)

GBP Számla: PL63 1140 2004 0000 3112 0174 3723 (BIC: BREXPLPWMBK)

USD Számla: PL37 1140 2004 0000 3012 1316 1916 (BIC: BREXPLPWMBK)

CZK Számla: PL02 1140 2004 0000 3312 1316 1429 (BIC: BREXPLPWMBK)

HUF Számla: PL39 1140 2004 0000 3012 1316 1783 (BIC: BREXPLPWMBK)

Copyright © ROCKWORLD - Minden jog fenntartva.
    Fényképek és szövegek írásos hozzájárulás nélküli felhasználása tilos.

© Rockworld 2004 - 2024

A ROCKWORLD törődik a te privát szféráddal!

Oldalunk cookie-kat használ, amelyek segítenek biztonságos és kényelmes feltételeket biztosítani Önnek weboldalunk látogatása során. A cookie-k segítségével megérthetjük az Ön igényeit, és a hirdetéseink tartalmát az Ön érdeklődési köréhez igazíthatjuk.

Elfogadhatja az összes cookie-t, de ez nem kötelező a weboldal használatához. Testre szabhatja a hozzájárulásokat az Ön igényeinek megfelelően - a döntés az Öné. Bármikor megváltoztathatja döntését, és módosíthatja a választását.

Részletes információkat a cookie-król megtalálja a Adatvédelmi Szabályzatunkban.

» Felhasználói adatvédelem
    Weboldalunk cookie-kat használ, így biztonságos és kényelmes feltételeket biztosíthatunk látogatásod során oldalunkon. Ezek segítenek nekünk megérteni az igényeidet is, beleértve a reklámok tartalmának igazítását az érdeklődési körödhöz. További információk
    » Technikai sütik
    Ezek nélkül nem működik rendesen az oldalunk. A technikai sütik elengedhetetlenek, hogy weboldalunk megfelelően működjön. Ezek biztosítják a biztonságodat, a munkamenet fenntartását és az oldal megfelelő megjelenítését.
    » Analitikai sütik
    Ezek segítenek a weboldal személyre szabásában, hogy igényeinek megfeleljen! Az analitikai sütik segítenek megérteni, hogy viselkedsz weboldalunkon, beleértve a preferenciáid, egyéni beállításaid és választásaid megjegyzését. Ezen alapulva tudjuk, hogyan javíthatjuk a weboldalunkat és hogyan bővíthetjük ajánlatunkat.
    » Marketing sütik
    Ezeknek köszönhetően személyre szabott hirdetéseket kapsz! A marketing sütiket azért használjuk, hogy a számodra releváns termékhirdetéseket válasszunk ki és jelenítsünk meg. Ezeket a hirdetéseket mind az oldalunkon, mind Partnereink oldalain jelenítjük meg, a weboldalunkon végzett tevékenységeid alapján.
    Helló!
    Feltehet nekünk kérdést, csak kattintson a "Csevegés indítása" gombra. Ne feledje, hogy a beszélgetés tartalma mentésre kerül!

Mielőtt elkezdi, kérjük, adja meg adatait: